Lejebetingelser
Lejeperiode
Lejeperioden for produkter lejet hos Blooming Tables og All About Flowers er sat til 4 dage. Disse 4 dage tæller fra dagen før dit event, hvor produkterne kan afhentes/leveres, for selve dagen for eventet samt for de to efterfølgende dage hvor produkterne igen afhentes/tilbageleveres.
Skal du dog bruge produkterne i en weekend er lejeperioden 5 dage – altså med afhentning torsdag og tilbagelevering mandag. Ønskes en længere eller kortere lejeperiode, aftales dette ved booking.
Bliver produkterne ikke tilbageleveret som aftalt, opkræves 1000kr. inkl. moms pr dag, som produkterne returneres for sent.
Tilbagelevering er som udgangspunkt mellem 9-11, medmindre andet er aftalt til Alsvej 7, port 2, 5500 Middelfart medmindre andet er aftalt
UDLEJERS ANSVAR
Udlejer skal sørge for at alle produkter leveres i komplet stand og forsvarligt emballeret, som aftalt med lejer.
LEJERS ANSVAR
Lejer er forpligtet til ved lejemålets ophør, at aflevere det lejede i samme stand som ved modtagelsen, i samme emballage som ved modtagelsen. Pakkes produkterne ikke korrekt ned, som ved modtagelse, er der forhøjet risiko for skader mm. under fragten retur til Blooming Tables og All About Flowers. Se nedenfor for oversigt over priser for beskadigede produkter.
Eventuelle reklamationer skal ske omgående og før servicet tages i brug. I modsat fald betragtes leveringen som fejlfri.
Skulle der mod forventning være fejl i den afhentede ordre skal vi modtage besked om dette senest kl 14.00 samme dag som ordren afhentes/leveres.
Eventuelle fejl, mangler eller skader på produkterne skal ligeledes eftertjekkes af kunden OGSÅ når Blooming Tables har dækket bordene på vegne af kunden.
Dette skal meldes ind samme dag som opdækningen har fundet sted.
I modsat fald betragtes leveringen som fejlfri.
Det lejede skal opbevares tørt og forsvarligt (inkl. emballage).
Evt. manglende eller ødelagte varer og emballage afregnes efterfølgende udfra nedenstående satser(alle priser er inkl. moms):
Glas & Kopper
Frederik Bagger glas 250
Aida vinglas 100 kr.
Vintage 50 kr
Tallerkner, skåle og fade
Vintage stel 60 kr.
Raw stel 100 kr.
Rice 100 kr
Bestik
Bestik 50 kr. pr. del
Vaser
Krystalvaser 70 kr
Anna Von Lipa 200/700 kr
Marie Retpen 200/900 kr
øvrige 100 kr
Diverse
Lysestager 100 kr.
Mælkekander fra RAW 25 kr
Vandkarafler fra Broste 80 kr
Hvis ikke andet er aftalt skal alt service tilbageleveres rengjorte og aftørret i den emballage, det blev leveret i.
Se i lejebetingelser i bunden af siden, for info omkring korrekt rengøring af produkter.
Betaling skal ske via den udstedte faktura. Ved booking betales 50% af det samlede beløb i depositum og de resterende 50% senest 2-3 uger inden levering af det lejede service.
Den 2. faktura på 50% fremsendes 2-3 uger inden din fest. De 50% der er lagt i depositum kan ikke refunderes ved afbestilling af leje.
Bookes der for 5000 kr. eller derunder, betales det fulde beløb ved bookingbekræftelse.
Det fulde beløb betales derudover altid med det samme ved arrangementer som afholdes max 4 uger efter bekræftet booking. Alle priser er beregnet inkl. moms medmindre andet tydeligt angives.
Bookingen er først gældende når vi har modtaget betaling – enten for depositum eller det fulde beløb.
Modtages betalingen ikke efter vi har rykket herfor, annulleres ordren i vores system og produkterne frigives til nye kunder igen.
MANGLENDE BETALING
Overskrides de 7 dages betaling vil du modtage en skriftlig påmindelse efter 10 dage.
Betales fakturaen ikke herefter vil der blive pålagt et rykkergebyr på 100 kr.
Modtager vi fortsat ikke betaling, vil et 2. rykkergebyr blive pålagt efter yderligere 7 dage.
Bliver fakturaen fortsat ikke betalt fremsendes fakturaen med et 3. rykkergebyr samt en advarsel om at fakturaen efter yderligere en uge vil blive overdraget til inkasso.